Fondsenwerving Nieuws

Koop online om te helpen via Sponsorkliks!

2020 is voor ons allemaal een uitdagend jaar geweest. Veel onzekerheid en de behoefte om dingen te doen op manieren die we niet gewend zijn. Maar dat zal ons er niet onder krijgen! Onze missie om sociale projecten in Argentinië te ondersteunen is nu meer dan ooit nodig, en we zullen ons best blijven doen. Wil je ons blijven steunen om anderen te helpen?

Om jou en andere te beschermen, wordt aanbevolen om online te kopen. Dit is een geweldige kans om ons te helpen vanaf uw mobiele telefoon of vanuit het comfort van jouw huis.

Hoe doe je dit via SponsorKliks?

Erg makkelijk. Webwinkels betalen commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt geplaatst. Een percentage van deze commissie wordt door onze Stichting ontvangen, terwijl je exact hetzelfde bedrag betaalt. Als je via SponsorKliks bestelt, betaalt de webshop ons een commissie en profiteert de Stichting daar direct van! Vrijwel alle webwinkels zijn aangesloten, dus keuze genoeg.

Een kleine inspanning voor jou betekent veel voor ons en voor onze begunstigden. Deel dit met je familie, vrienden en collega’s. Helpen voelt goed, en dit is de makkelijkste manier!

Comments are closed.