Radio La Colifata

La Fundación zamelde geld in voor het kopen van apparatuur voor Radio La Colifata. Dit is een (non-profit) organisatie die een bijdrage levert aan de geestelijke gezondheidszorg. Met behulp van de media creëert de organisatie een “ruimte in gezondheid”. De organisatie werd opgericht in 1991 en was de eerste radiozender ter wereld die uitzond foto-3-300x225vanuit een psychiatrische inrichting. (Voormalig) patiënten van het neuropsychiatrische Borda Hospital in Buenos Aires spelen, samen met de gemeenschap, de hoofdrol in de uitzendingen.

Deze “ruimte in de gezondheid” wordt gemaakt vanuit het perspectief van de geestelijke gezondheidszorg, en maatschappelijke participatie speelt hierbij een belangrijke rol. Het gebruikmaken van technologie is erg belangrijk voor de missie en het behalen van de doelen van de organisatie.

La Fundación heeft geld ingezameld om voor Radio La Colifata twee laptops te kunnen aanschaffen. Zie hier de foto’s van de overhandiging van de laptops.

China-Argentina Dancing Start dancing