Bouw van de soepkeuken en sanitaire voorzieningen voor de kinderen van San Antonio

El Naranjito, Dpto. Cruz Alta, Tucumán Province.

Dit project
wordt geleid door de Stichting FEDES bestaande uit vroegere Don Bosco scouts, die zich toeleggen op liefdadigheidswerk gewijd aan berooide kinderen en volwassenen. FEDES beheert drie soepkeukens voor kinderen tot 12 jaar oud van berooide en arme families.
De keukens zijn open gedurende het gehele jaar, inclusief schoolvakanties. Nochtans opereren zij onder uiterst moeilijke omstandigheden en hebben zij behoefte aan o.a. ovens, keukeneenheden en gootstenen, toiletten, tafels en banken
voor alle drie de keukens.
Het project wordt beheerd in
Argentinië door de vrijwilliger Antoinette Brinkmann namens onze
Foundation.
Volgens aen vraag van FEDES, Heeft De Raad van Bestuur de prioriteit stelling gewijzigd. Het bouwen van een derde keuken wordt minder urgent gevonden dan het bouwen van twee nieuwe klaslokalen. Totaal kost: ¥4.700.